Öğrenenlerin ikna edici iletişim kurabilmek için gerekli temel kavramlar hakkında bilgi sahibi olmalarını sağlamaktır. Hangi durumlarda, hangi bakış açısı ve yöntemleri kullanırsa daha ikna edici olunabileceği konusunda farkındalık kazandırılacaktır.
Eğitim Özeti
Bu eğitimde aşağıdaki konular işlenmektedir;
İletişimin ne olduğuna dair temel iletişim modeli
İletişimin ne olduğuna dair temel iletişim modeli,
En temel ikna modelleri olan Aristoteles’in Retorik yaklaşımı, AIDA reklam modeli ve Ayrıntılandırma Olasılığı Modellerinin bakış açısı,
Robert Cialdini’nin temel ikna kaldıraçlarından örnekler.
Hedef Kitle
Kendi markasını yapılandırmaya çalışan girişimciler,
Pazarlama, iletişim ve girişimcilikle ilgilenen öğrenciler.
Kazanımlar
Kendilerini istedikleri şekilde ifade etme ve ikna becerileri geliştirebilir,
Tanıtım ve halkla ilişkiler alanlarında temel metin yazma becerilerini geliştirebilir,